Ο Απόλυτος Οδηγός για να δημιουργήσεις ένα άψογο ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών !
Ιούλιος 21, 2015

Ολική Ικανοποίηση Πελάτη liked.gr

likedfb3

 

Είσαι γιατρός ? Το χρειάζεσαι !

Είσαι Ελεύθερος Επαγγελματίας ή Υδραυλικός ? Το χρειάζεσαι !

Και άν πάλι έχεις γυμναστήριο,fast food,ξενοδοχείο,συνεργείο αυτοκινήτων ή κατάστημα λιανικής , πάλι το χρειάζεσαι !

Μπές στο liked.gr και δές πώς θα κάνεις την επιχείρηση σου καλύτερη !

 

 

Για να μπορέσει μια εταιρεία να παρέχει καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της, να έχει ικανοποιημένους πελάτες και κατά συνέπεια να είναι κερδοφόρα, θα πρέπει να γνωρίζει τα προβλήματα και τα αδύνατα της σημεία και να προχωρήσει σε διορθωτικές αλλαγές.

Οι καλύτερες εταιρίες παροχής υπηρεσιών και πώλησης προιόντων έχουν «πάθος με τους πελάτες τους»και καθορίζουν πολύ υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές.Η GeneralElectric αποστέλει 700,000 ερωτηματολόγια σε πελάτες ζητώντας την βαθμολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Η πελατοκεντρική αυτή προσέγγιση των εταιρειών, δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη διαδικασία δημιουργίας, διατήρησης και ενίσχυσης στενών σχέσεων προστιθέμενης αξίας με τους πελάτες και τα άλλα ενδιαφερόμενα μέλη.

Η έμφαση μετακινείται στη διατήρηση υπαρχόντων πελατών και στην ανάπτυξη μακροπρόθεσμων πελατειακών σχέσεων . Σήμερα οι περισσότερες επιτυχημένες εταιρίες ανεβάζουν τον πήχη των προσδοκιών και παρέχουν αποδόσεις που ανταποκρίνονται σε αυτές τις προσδοκίες. Αυτές οι εταιρίες ενστερνίζονται την ιδέα της ολικής ικανοποίησης πελατών. Για παράδειγμα η Honda ισχυρίζεται: «ένας λόγος που οι πελάτες μας είναι τόσο ικανοποιημένοι είναι ότι εμείς δεν είμαστε».

Ο ενθουσιασμός του πελάτη δημιουργεί μία συναισθηματική σχέση με ένα προϊόν ή μία υπηρεσία και όχι απλώς μία λογική προτίμηση, γεγονός που δημιουργεί μεγαλύτερη αφοσίωση.

 

Μία μελέτη έδειξε ότι οι πλήρως ικανοποιημένοι πελάτες είναι κατά περίπου 42%πιθανότερο να είναι αφοσιωμένοι από ότι οι απλώς ικανοποιημένοι πελάτες. Εξίσου σημαντική είναι και μια άλλη μελέτη της ΑΤΤ που έδειξε ότι το 70% των πελατών που δηλώνουν ότι είναι ικανοποιημένοι με ένα προϊόν ή μία υπηρεσία εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να μετακινηθούν προς κάποιον ανταγωνιστή, ενώ οι πελάτες που είναι πολύ ικανοποιημένοι είναι κατά πολύ περισσότερο αφοσιωμένοι.

 

Σήμερα ο στόχος δεν είναι η εξασφάλιση μερικών εμπορικών συναλλαγών από πολλούς πελάτες, αλλά η εξασφάλιση όλων των συναλλαγών από τους υφιστάμενους πελάτες.

Σήμερα μπορείς και εσύ είτε έχεις μεγάλη είτε μικρή επιχείρηση να επωφεληθείς απο την δυνατότητα που σου δίνει η liked και να δημιουργήσεις ένα ερωτηματολόγιο για την δική σου επιχείρηση.Μάθε την γνώμη των πελατών σου για την επιχείρηση σου και βελτίωσε τα αδύνατα σημεία σου.

liked.gr