Ολική Ικανοποίηση Πελάτη liked.gr
Σεπτέμβριος 25, 2015

Ο Απόλυτος Οδηγός για να δημιουργήσεις ένα άψογο ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών !

Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον κόσμο σε ικανοποίηση πελατών έχουν ένα κοινό στοιχείο.Ενδιαφέρονται πραγματικά για την ικανοποίηση των πελατών τους και εξασφαλίζουν όλα εκείνα τα στοιχεία ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν στους πελάτες τους ένα ολοκληρωμένο ερωτηματολόγιο ικανοποίησης  που θα τους τροφοδοτήσει με τα στοιχεία που έρχονται κατευθείαν απο το ζωτικό κομμάτι μιάς επιχείρησης και αυτό δέν είναι άλλο απο τον πελάτη.

Ένα ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών είναι σημαντικό ώστε η επιχείρηση να βρεί πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες της.Επίσης βοηθάει την επιχείρηση να βρεί νέους τρόπους για να βελτιώσει τα προιόντα ή τις υπηρεσίες της και όλα αυτά απο τους πελάτες που νοιάζονται για την επιχείρηση σας.

Πιό σημαντικό για μία επιχείρηση είναι η αφοσίωση ενός πελάτη και για να το επιτύχουμε αυτό χρειαζόμαστε ένα ερωτηματολόγιο ένα εργαλείο που θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε τα προβλήματα της επιχείρησης μας.

Οι ειδικοί πιστέυουν ότι ένα σημαντικό στοιχείο σε ένα ερωτηματολόγιο αποτελεί η ύπαρξη ερωτήσεων με βαθμολόγηση απο τον πελάτη μεταξύ της κλίμακας 1-10.

Αυτό το άρθρο έχει ώς σκοπό να σας βοηθήσει να καταλάβετε τί πρέπει και τί δεν πρέπει να συμπεριλάβετε στο ερωτηματολόγιο σας.

Ένα ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών μπορεί να χωριστεί σε 5 σημεία για την δική σας διευκόλυνση.

 

1.Πρέπει να υπάρχει ένας τίτλος και ένας σκοπός στην αρχή του ερωτηματολογίου.

2.Βρείτε τις ερωτήσεις που θέλετε να συμπεριλάβετε.

3.Προσφέρετε προ συμπληρωμένες απαντήσεις για τους πελάτες σας.

4.Στο τέλος συμπεριλάβετε μία thank you σελίδα.

5.Δείτε τις απαντήσεις των πελατών και ενεργήστε άμεσα.

 

 

1.Πρέπει να υπάρχει ένας τίτλος και ένας σκοπός στην αρχή του ερωτηματολογίου.

 

Ο τίτλος δίνει την σημασία και το κίνητρο που πρέπει στον πελάτη σας για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.Δειξτε στον πελάτη ότι η γνώμη του είναι πολύ σημαντική για εσάς.Χρησιμοποιήστε απλά και κατανοητά λόγια.Ένας τίτλος που πληρεί αυτά τα στοιχεία θα βοηθήσει ώστε οι πελάτες να συμπληρώνουν το ερωτηματολόγιο σας και να δημιουργήσετε μία ευχάριστη εμπειρία για αυτούς.

 

2.Βρείτε τις ερωτήσεις που θέλετε να συμπεριλάβετε.

Κάθε ερώτηση πρέπει να εξυπηρετεί έναν σκοπό.Δέν πρέπει να βομβαρδίσετε τους πελάτες σας με άσχετες ερωτήσεις που το μόνο που θα καταφέρουν είναι να χάσουν το χρόνο τους.Είναι προτιμότερο να συμπεριλάβετε ερωτήσεις οι οποίες θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε και να διορθώσετε τα προβλήματα.

page_about_liked

Αυτοί είναι οι τύποι ερωτήσεων οι οποιοι δέν πρέπει να λείπουν απο το ερωτηματολόγιο σας.

1)Προθυμία

Πόσο πρόθυμο ήταν το προσωπικό να σας εξυπηρετήσει και να καταλάβει τις ανάγκες σας ?

2)Ακρίβεια

Πόσο ικανοποιημένοι είσαστε απο την περιγραφή του προιόντος ή υπηρεσίας σε σχέση με αυτό που λάβατε ?

3)Συνεργασία

Πώς αισθάνεστε που σαν πελάτης είστε ένα κομμάτι της επιχείρησης μας ?

Εισάγετε περίπου 10 ερωτήσεις

Χρησιμοποιήστε τις ίδιες ερωτήσεις για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για να βλέπετε την βελτίωση σας.

Προσφέρετε όσο το δυνατόν περισσότερες έτοιμες απαντήσεις για γρηγορότερη απόκριση απο τους πελάτες σας.

 

Στο τέλος του ερωτηματολογίου σας μήν ξεχάσετε να συμπεριλάβετε μία σελίδα μέσω της οποίας θα ευχαριστείτε τους πελάτες σας που πήραν μέρος στο ερωτηματολόγιο σας.Είναι πολύ σημαντικό.

hotel_people-travellers

Ένα υπόδειγμα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι το παρακάτω

 

Ευχαριστούμε που συμπληρώσατε το ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών μας.Η γνώμη σας είναι πολύ συμαντική για εμάς και θα χρησιμοποιήσουμε την γνώμη σας για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες και τα προιόντα μας.

 

Κλείνοντας αυτόν τον οδηγό να θυμάστε ένα πράγμα.Το ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών της liked.gr έχει μόνο ένα σκοπό να βοηθήσει την επιχείρηση σας να βρεί τα αδύναμα σημεία της και να τα διορθώσει !

 

liked.gr